понедельник, 19 мая 2014 г.

Блокнот "Кульбабка"

Привіт.Сьогодні я з особливим для мене блокнотиком.Особливий тому, що я дуже люблю кульбабки,і коли я дізналася,що основна тема -ця квітка-дуже зраділа.Ця робота далася мені легко і весело)
Блокнот "Кульбабка"

Формат А6.100  біло-зелених аркушів.Обкладенка -бавовна.Блок зшитий вручну.

Форзац із скрап паперу.


Каптал плетений вручну.Закладки з вощеного шнура із шарміками весняними)


Всі аркуші проштамповані.


На обкладенці вишита кульбабка декоративними швами та прикрашена прозорим бісером.

Ось і все на сьогодні)
Побачимось!Не соромтесь.Пишіть)






8 комментариев:

  1. Краса :) Настя, ти цей блокнот зробила сама? від самого початку і до кінця?!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую,Олено!
      Так! З початку і до кінця...як і всі попередні)))

      Удалить
  2. Настю, не перестаю захоплюватися твоїми чудовими роботами!

    ОтветитьУдалить
  3. Соковитий такий блокнотик - весняний :-)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую!Нарешті вона прийшла...весна)))

      Удалить
  4. Ах, какой же он красивый! Цвета молодых нежных листочков, цвета майской весны... Необыкновенный!

    ОтветитьУдалить

Всегда Вам рада!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...